[WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalacja Win 10 ze strony MS - nosnik
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 20 Apr 2021 13:36:31 +0200
Od pół roku instalka Win 10 nie mieści się na zwykłym jednostronnym DVD (akurat
nie mam pod reka czystego dwustronnego do nagrania).
A mój komp nie ma w BIOS opcji instalacji z pendrajwa USB - z USB może być HDD (zewnętrzny), CD/DVD (zewnętrzny) lub floppy (zewnętrzne), przy próbie instalacji z pendrajwa USB komp takiego USB (zrobionego na stronie MS) nie widzi.
Ale w BIOS jest za to opcja startu z karty SD (i czytnik kart w notku).
No tyle, że z kolei instalator MS nie ma opcji zapisu systemu na kartę SD (jest
do wyboru USB lub ISO).
Jak najprościej obejść?
Pliki na kartę SD oczywiście łatwo przekopiować z pendrajwa USB lub wypakować z
pliku ISO, ale pytanie:
Czy taką kartę SD z plikami po prostu skopiowanymi z USB/ISO łyknie komp (BIOS)?
Czy raczej w jakichś początkowych sektorach karty potrzebna jest informacja, że
to karta do autostartu?
Inna droga obejścia:
Czy i co usunąć z obrazu ISO, żeby instalka Win 10 zmieściła się na jednostronnym DVD?