Re: [WINNT] Windows i backup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i backup
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 31 Mar 2021 22:37:24 +0200
Dnia Wed, 31 Mar 2021 22:14:50 +0200, Olek napisał(a):

> Też by nie pomógł.
> Przecież żaden program nie przeskoczy blokady zajefanjego NODa.
> Zainstalowałeś sobie program, który wkłada kij w szprychy i teraz
> próbujesz różne trampki do kręcenia pedałami, jakby to od nich zależało
>   czy w ogóle pojedziesz.

Tyle, że Cobiana instalowałem u klientów od kilkunastu chyba lat.
NODa sprzedaję klientom właściwie od czasu nieco po śmierci Marka Shella,
jak jego firma się rozsypała.
Nie przypominam sobie, aby ktoś mi zgłaszał problem z zablokowanymi
plikami, ani też nie przypominam sobie, abym taką sytuację widział w
logach.

A teraz zachciało mi się samemu robić backupy :(

--
Pozdrawiam.

Adam