Re: [WINNT] Wirusy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirusy?
From: collie <collie2.nospam@vp.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2021 08:27:15 +0100
W sobotę, 30.01.2021 o 22:58, Animka napisała:

> Ten Lancelot to był gej?

Oj, Animko, Animko... Dobra. Lancelot nic nie odpowiedział,
bo już nie mógł oblizać sobie brwi...

- Dziadku, jak to jest, masz już 98 lat, a codziennie przychodzą
  do ciebie napalone laski... Jak ty to robisz?
- A bo ja wiem - rzekł dziadek, oblizując leniwie brwi...

--
Po skończonej pracy...
https://zapodaj.net/eaeb1be76d3de.jpg.html