Re: [WINNT] [Win 10] R-Undelete

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] R-Undelete
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2021 08:17:24 +0100
U mnie nie chce pracować (jak napisałem, wg menedżera urządzeń przez chwilę się otwiera i zaraz zamyka, równocześnie z Defenderem, może ten coś gnoi).
Ale co ciekawe, po uruchomieniu Win 10 w trybie Safe Mode, R-Undelete Home
rusza normalnie.
Jaką apkę do logowania zdarzeń uruchomić pod Win 10 żeby wyszukać, co nakazuje
program wyłączyć?
Inna sprawa, że próbuję odzyskać usunięty folder z partycji FAT, lecz mimo iż R-Undelete Home pięknie wszystko widzi z całą oryginalną strukturą katalogów, to przy odzyskiwaniu komunikat "files undelete on the NTFS and ReFS file systems is fully functional for files under 256KB in size" i większych plików nie zapisuje.

-----
SOA#1, zarówno wersja 32 bit jak i 64 bit, obojętnie w jakiej wersji.