Re: [WINNT] Wirusy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirusy?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 27 Jan 2021 12:15:52 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Jan 2021 11:44:36 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <60114415$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>  :

>Co mają programy Abelssoftu do podkowy? ;)

Podkowa zawieszona nad drzwiami przynosin szczęście tak samo, jak optymalizatory
systemu(bo chyba to ma Trybun).
Ale bywa, że ta podkowa spadnie komuś na główkę...
Trochę przesadziłem, nie wszystkie są odpowiednikami tej podkowy.