Re: [WINNT] nowa i stara wersja Firefox, dwa (lub więcej) niezależne od

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowa i stara wersja Firefox, dwa (lub więcej) niezależne od siebie Firefox-y
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 10 Jan 2021 03:53:00 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 9 Jan 2021 20:58:00 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <cVnKH.1572947$ckra.231212@usenetxs.com>
 od "jedrek" <wonzespamem@w.on>  :
>"Olaf Frikiov Skiorvensen" news:mfqkdf1n17dl4b1ri2enmvfjdbpahbk5ck@4ax.com
>
>Problem w tym, że u mnie nigdzie nie występuje wskazany plik
>"FirefoxPortable.ini"
>Oraz gdzie konkretnie znajduje się katalog Other\Source\
>Czyżbyś bazował na nowszych windowsach? Uruchomienie niezależnych od siebie
>Firefoxów potrzebuję zrealizować na XP.

To proste:
https://www.raymond.cc/blog/run-installed-firefox-7-together-with-firefox-portable/
W razie czego można ten plik samemu stwożyć.

FF Portable(ESR polecam):
https://sourceforge.net/projects/portableapps/files/Mozilla%20Firefox%2C%20Portable%20Ed./

Zaraz po instalacji trzeba zablokować update, bo się fjutek poderżnięty szybko
uaktualnia.