Re: [WINNT] nowa i stara wersja Firefox, dwa (lub więcej) niezależne od

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowa i stara wersja Firefox, dwa (lub więcej) niezależne od siebie Firefox-y
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sat, 9 Jan 2021 20:58:00 +0100
"Olaf Frikiov Skiorvensen" news:mfqkdf1n17dl4b1ri2enmvfjdbpahbk5ck@4ax.com
Musisz przekopiować do katalogu głównego FxPortable plik "FirefoxPortable.ini" z
klatalogu Other\Source\ oraz zmienić w nim AllowMultipleInstances=false na
AllowMultipleInstances=true.
Ja tak mam i działa ok(nawet 5xFF  mam czasem odpalony).

Problem w tym, że u mnie nigdzie nie występuje wskazany plik "FirefoxPortable.ini"
Oraz gdzie konkretnie znajduje się katalog Other\Source\
Czyżbyś bazował na nowszych windowsach? Uruchomienie niezależnych od siebie Firefoxów potrzebuję zrealizować na XP.