Re: [WINNT] automatyczne aktualizacje blokują usypianie win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] automatyczne aktualizacje blokują usypianie win 10
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Mon, 21 Dec 2020 12:22:57 +0100
W dniu .12.2020 o 11:51 robot <robot-falszywy@o2.pl> pisze:

W dniu 20.12.2020 o 11:06, collie pisze:
W niedzielę, 20.12.2020 o 10:38, robot napisał:

MoUsoCoreWorker.exe nadal się odpala i blokuje usypianie.

Co jeszcze mogę zrobić, żeby się już nie odpalał w kółko?
 Sprawdzić, czy aby na pewno jest to plik systemowy, a nie coś
podszywające się pod niego:
1. sprawdzić, czy plik znajduje się w folderze C:\Windows\System32;
2. porównać wielkość tego pliku z plikiem w innym komputerze - na
    pewno zdrowym i z takim samym systemem;
3. przeskanować dokładnie komputer dobrym antywirem.

Dzięki.
Przeskanowałem ESETem i nie znalazł zagrożeń.
Plik znajduje się tam gdzie trzeba.
Jeżeli chodzi o wielkość pliku, to jest inna niż podają na internetach,
ale to chyba nic nie znaczy, bo są różne wersje tego pliku.

Sprawdź go na virustotal.com, tam są "wszystkie" wersje :)
Po ESET nie ma już chyba takiej potrzeby, ale na przyszłość proponuję użycie autoruns z pakietu sysinternals suite. Odpowiednio skonfigurowany sprawdzi Ci wszystkie procesy wieloma antywirusami na virustotal.com właśnie.

--
Trefniś