[WINNT] automatyczne aktualizacje blokują usypianie win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] automatyczne aktualizacje blokują usypianie win 10
From: robot <robot-falszywy@o2.pl>
Date: Sun, 20 Dec 2020 10:38:43 +0100
Już od ponad miesiąca powoli walczę z automatycznym usypianiem windowsa 10.
System nie nie usypia komputera w trakcie bezczynności.
Wykryłem że winowajca jest proces MoUsoCoreWorker.exe,
w kółko się włącza. W kółko, to znaczy tak na oko raz na dobę.

Na razie zastosowałem poradę z internetów taką, że zrestartowałem
usługę windows update, zrestartowałem komputer, ręcznie nakazałem windowsowi
sprawdzić czy są dostępne aktualizacje.
Windows sprawdził, wykrył, że jest cos dostępne.
Następnie zainstalowałem te aktualizacje i zrestartowałem komputer.
Niestety to nie pomogło.

MoUsoCoreWorker.exe nadal się odpala i blokuje usypianie.

Co jeszcze mogę zrobić, żeby się już nie odpalał w kółko?