Re: [WINNT] Windows 10 - parę problemów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - parę problemów
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 13 Dec 2020 18:38:16 GMT
Witaj pueblo, 13 gru 2020 w
news:5fd5fa3a$0$543$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Windows 10 pro 20H2 - świeża instalacja, bez konta MS.
>
> W netplwiz nie ma opcji wyłącznia konieczności logowania przy
> uruchamianiu, a we wcześniejszej wersji był taki zaptasznik.

Z tym sobie poradziłem - znalazłem jakiś durny klucz rejestru, który
trzeba przestawić i zaptasznik się pojawił.
https://www.askvg.com/fix-users-must-enter-a-user-name-and-password-to-
use-this-computer-checkbox-missing-in-windows-10/

> Jak do cholery odinstalować metro appki, żeby znikały z folderu w
> program files i zwalniały miejsce? Próbowałem przez power shell no i
> nadal tam są, choć nie można ich już włączyć(tych odinstalowanych)

Tu nadal nie wiem. Niektóre skutecznie daje się wyrzucić dzięki 3rd
dism+

> Nie wiem dlaczego, ale nie działa wyszukiwanie w folderach przez
> kryteria  np. rozmiaru, daty. Wpisywało się rozmiar:(size:) i można
> było wyszukiwać pliki rozmiarem.

Trochę działa. Okazało się, że nie podświetla się już na inny kolor
kryterium wyszukiwania, np. fraza "rodzaj:"

> Nie mówię już nawet o tym, że nie chce przez oczyszczanie dysku i
> przez metro ustawienia(pamięć) usuwać plików defendera.

Nie chce wszystkiego usuwać i już.

Windows 7 niech żyje wiecznie.