[WINNT] Windows 10 - parę problemów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - parę problemów
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 13 Dec 2020 11:25:46 GMT
Windows 10 pro 20H2 - świeża instalacja, bez konta MS.

W netplwiz nie ma opcji wyłącznia konieczności logowania przy
uruchamianiu, a we wcześniejszej wersji był taki zaptasznik.

Jak do cholery odinstalować metro appki, żeby znikały z folderu w program
files i zwalniały miejsce? Próbowałem przez power shell no i nadal tam
są, choć nie można ich już włączyć(tych odinstalowanych)

Nie wiem dlaczego, ale nie działa wyszukiwanie w folderach przez kryteria
np. rozmiaru, daty. Wpisywało się rozmiar:(size:) i można było wyszukiwać
pliki rozmiarem.

Nie mówię już nawet o tym, że nie chce przez oczyszczanie dysku i przez
metro ustawienia(pamięć) usuwać plików defendera.
Nie wiem, czy to ta wersja win jest taka urocza, czy mam coś spaprane.