Re: [WINNT] W10 i nowy bios

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 i nowy bios
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Sat, 21 Nov 2020 14:19:27 +0100
W końcu uruchomiłem ten touchpad. Wydaje się że kluczową sprawą było
upgrejdowanie biosu i włączenie tam opcji Advanced. Ale, oprócz tego,
trzeba było doinstalować wszystkie sterowniki z strony Acera (chipset,
IO, touchpad Synaptics i być może Elantech) oraz nie wolno zapominać o
Fn+F7 :)

Wszystko powiązane ze sobą i pointegrowane to i tak mogło być:)

Co do pomocy od Acera, dali dobrą radę dosyć kategorycznie każąc
upgradnąć bios.

Ja jestem pozytywnie zaskoczony, że w ogóle odpisali. A to że z sensem to w ogóle zbieram szczękę z podłogi.

--
t0maszek