Re: [WINNT] W10 i nowy bios

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 i nowy bios
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2020 16:42:11 +0100
Dnia Sun, 15 Nov 2020 17:01:32 +0100, Tomaszek napisał(a):

> Napisz na grupie jak się sprawa wyklarowała co Ci odpisali (jeśli w
> ogóle odpiszą)
>
> Kurdę... ja bym nie wytrzymał i to zainstalował już po aktualizacji
> biosa. Cierpliwy jesteś... gratuluję:)

W końcu uruchomiłem ten touchpad. Wydaje się że kluczową sprawą było
upgrejdowanie biosu i włączenie tam opcji Advanced. Ale, oprócz tego,
trzeba było doinstalować wszystkie sterowniki z strony Acera (chipset,
IO, touchpad Synaptics i być może Elantech) oraz nie wolno zapominać o
Fn+F7 :)
Co do pomocy od Acera, dali dobrą radę dosyć kategorycznie każąc
upgradnąć bios.
--
Jacek
-I hate haters-