Re: [WINNT] poczta yahoo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta yahoo
From: "Andrzej P. Wozniak" <u
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Nov 2020 21:18:32 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 14 lis 2020 w
news:5fafd395$0$6343$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> Yahoo robiło akcję z dezaktywacją nieużywanych kont po pierwszym
> poważnym wycieku haseł. Tę akcję powtarzali kilka razy i na
> okoliczność każdej nowej akcji mogli odblokowywać nieużywane konta,
> na które nikt nie próbował się włamać (zalogować wypróbowując różne
> hasła) przez dłuższy czas.

Na takie zdezaktywowane konto nie dochodzą mejle? Bo tak było u mnie.

> Yahoo monitoruje zmiany sposobu korzystania podobnie jak Google. Nie
> czepiali się dopóki korzystałeś przez IMAP z jednego klienta i
> stałego IP. Jednak nawet aktualizacja klienta mogła być powodem do
> reakcji. Nie widzę innego powodu, bo w lutym nie prowadzili żadnej
> masowej akcji.

Nie pamiętam, czy w lutym TB się zaktualizował.

> W skrzynce odbiorczej na Yahoo powinieneś mieć powiadomienia o ich
> ostatniej akcji, którą prowadzili niedawno (sierpień-październik) –
> miała ona na celu wymuszenie korzystania z OAuth2 do logowania,
> czyli w praktyce przejście na webmail lub ich apkę. Przykładowe

Nie mam takiego emaila. Tylko ze dwa w sprawie zakmykania grup yahoo.
Dziwne, ostatniego emaila mam z 22 lutego(potem jest przerwa) z serwisu
w którym zmieniłem email, bo ten YH był już dla mnie niedostępny.
Sprawdzałem czy mogę się logować 2 dni wcześniej, a TB miał cały czas
opcję sprawdzania konta przy uruchamiania, co się nieudawało aż do
dzisiaj. Następny emial na koncie po 22 lutym jest z 13.10.
A i TB ma ustwione OAuth2.