Re: [WINNT] poczta yahoo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta yahoo
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Nov 2020 11:45:59 GMT
Witaj pueblo, 19 lut 2020 w
news:5e4cea68$0$512$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Witaj Robert Wańkowski, 19 lut 2020 w

> No i dobrze. Gdzieś przeczytałem, że YH dezaktywuje konta nieaktywne
> przez rok. Ja sądziełem, że skoro odbieram przez IMAP(i przychodzą
> tam czasem emaile), to nie ma żadnego problemu. Od b. dawna nic nie
> wysyłałem  ani się nie logowałem prze www.

Dziś odpaliłem TB, który się zaktualizował. Przy okazji odzyskałem dostęp
do tego konta yahoo bez własnej zgody i wiedzy, bo TB sam otworzył nowe
okno ze stroną logowania do poczty YH, musiałem przejśc capcha, wyrazić
zgodę na dostęp przez TB i po wpisaniu starego hasła zalogował się na
skrzynkę. Mogę wysyłać i odbierać. Dziwne.