Re: [WINNT] youtube-dl i NINA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] youtube-dl i NINA
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 6 Nov 2020 13:39:06 +0100
"Krystek" news:5f9ad7ce$0$500$65785112@news.neostrada.pl
wybierając opcję "Zapisz". Potem wybór formatu MPEG4 H264 i audio MP3.

Ale to już była rekompresja zapewne. A sztuką będzie zapisać oryginalny strumień. Może zapodasz jakiś opis naprowadzający do tych narzędzi dla programistów w FF, bo ile razy tam włażę to się gubię w ogromie wszelakich opcji i nigdy nie mogę dotrzeć do miejsca skąd można ewentualnie wydłubać te linki do playlist którymi można nakarmić inne programy. Chodzi mi konkretnie gdzie tam ręcznie np szukać linków do klocków-segmentów TS którymi pluje np. VOD TVP gdy materiał video jest odtwarzany. Najczęściej te klocki wydłubują sobie automatycznie wtyczki do FF, ale jak tego ręcznie tam poszukać, w który zawiły dział tam wejść? Już to swego czasu ktoś tu wskazywał, ale za pierona na nic się tam nie natknąłe, widocznie źle wlazłem.