[WINNT] youtube-dl i NINA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] youtube-dl i NINA
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 26 Oct 2020 17:10:25 +0100
Był już tutaj wątek o pobieraniu materiałów audiowizualnych z różnych serwisów multimedialnych za pomocą youtube-dl. Nie wiem, czy coś się zmieniło, czy oduczyłem się korzystania z podglądu "Narzędzi dla programistów" stron w Firefoksie, ale NINAteka chyba zmieniła sposób udostępniania plików w serwisie.

Już nie ma w podglądzie linku do pliku manifest.mpd Teraz są linki do plików playlist.m3u8

Czy ktoś jest w stanie podać prawidłową składnię youtube-dl, która umożliwiałaby wyłuskanie zawartości zalinkowanej w playliście m3u8?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/