Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 2 Nov 2020 16:54:34 +0100
ydziO <ydzio(a)hot.com> napisał(a):
Chociazby gry i sterowanie na ekranie. Próbowałem już kilka razy grać
gdzie na ekranie jest wirtualny joypad. Okropnie ciężko mi szło. A młodsze
pokolenie poprostu to robi i ograniczeń nie mają.

Oczywiście mają. Nie widać tego, bo używają urządzeń mobilnych głównie do rozrywki. Fakt, że przywołałeś gry mówi sam za siebie. Wszystko poza graniem i przewijaniem FB to męka. A problemy zaczynają się od najprostszych rzeczy, jak zaznaczanie tekstu. Jest też wiele rzeczy związanych ze specyfiką systemów mobilnych. Np. odtwarzasz film na stronie, przerwiesz, wracasz za godzinę i okazauje się że dana karta została ubita, zostaje przeładowana i musisz szukać gdzie skończyłeś odtwarzać. Pomijam już kłopotliwość przewijania albo częstą niemożność słuchania w tle. To oczywiście dopiero początek, bo dochodzą wszystkie ograniczenia wynikające z małego ekranu. I fakt bycia młodym w niczym tu nie pomoże.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/