Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer
From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
Date: 02 Nov 2020 14:59:49 GMT
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Ale nie musi mieć GUIa tego samego. Może po latach
> MS w końcu na to wpadnie? :-)

Całkiem możliwe że tak będzie. A może także i nie.
My jesteśmy przyzwyczajeni do desktopów, ale obserwuję także młodsze
pokolenie i jak sobie radzą na tabletach i telefonach z tym co ja robiłem
na desktopie.
Chociazby gry i sterowanie na ekranie. Próbowałem już kilka razy grać gdzie
na ekranie jest wirtualny joypad. Okropnie ciężko mi szło. A młodsze
pokolenie poprostu to robi i ograniczeń nie mają.
Tak sobie myślę że nie ma co krytykować nowego tylko zacząć się przestawiać
i przyzwyczajać do nowego.

> Na tablecie/smartfonie. Za to, jak masz do dyspozycji klawiaturę
> i mysz, to elementy iterfejsu nie muszą być wielkie, żeby w nie
> paluchem trafiać.
Zgoda. Oczywiście. Tylko jak masz klawiature i myszke to z tym dużym sobie
poradzisz. A jak masz palucha grubości kiełbasy to w drugą stronę będzie
ciężko.

A zobaczmy że tablety zaczynają być podstawowymi urządzeniami w coraz
większej ilości branż.

Wyobraź sobie sytuację: idziesz na spotkanie to jest tablet. Klawiatura
ekranowa i brak myszki. Szybki dostęp do danych maili i notatke szybko
napiszesz. Wracasz do pokoju podpinasz do stacji dokującej i ten sam tablet
staje się desktopem.