Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer
From: "ZeteR" <nospam@accepted>
Date: Sun, 25 Oct 2020 10:30:57 +0100
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> napisał w wiadomości news:5f9428ce$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
Te opcje są przecież w tym nowym okienku.
https://www.howtogeek.com/697152/where-did-the-system-control-panel-go-on-windows-10/

Najserdeczniej dziękuję za wskazówkę, dziwne że do tej pory
nie wiedziałem na co patrzę po prawym kliknięciu na właściwości.
Zachwycony nową wspaniałą możliwością cieszę się masochistycznie
z tego, że mam na jednym z komputerów wersję LTSC, gdzie ta
znakomita możliwość  dotrze nieco później - jak mniemam.
Wprowadzane przez Microsoft udogodnienia spowodowały u mnie
(gdzieniegdzie) konieczność używania np. Classic Shell lub StartIsBack,
Aidy64, a także niezwykle wrogiej aplikacji O&Oshutup10, antywirusów
Norton360 oraz Nod32, osobnych firewalli, etc., etc. Stosowanych
rozważnie po rozpatrzeniu przeróżnych konfiguracji i funkcjonalności.
Mam pod opieką wiele komputerów od wielu lat - pracują w różnych
systemach - od Novella do Win10. Wszak tak skandalicznych idiotyzmów
jak pewne elementy tegorocznych poprawek (..)
( wykreślone przez autocenzurę).
Niezwykle żałuję, że muszę korzystać z tzw. defendera, który mimo
znacznie lepszych programów w rodzaju nortonowskich lub Nodów
wpier.. się gdzie tylko może. Z radością usłyszę o wersji Windows 10
nie zawierającej  go i innych wspaniałości. Ale to marzenia jeno.
Znam wersje Win10 modowane, wszak zależy mi na legalnych.
Jurgieltnikom i "evangelistom"  MS dziękuję za refleksje.
Proszę o wybaczenie tekstów pisanych obok tematu.

PS
- Przepraszam za wysłanie tego tekstu pod adresem
niewłaściwym - pośpiech...
--
ZeteR