[WINNT] [Office] Dodatek do Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Office] Dodatek do Office 2003
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 5 Oct 2020 11:45:21 +0200
Do tej pory gdy próbowaliśmy otworzyć plik *.docx przez Office 2003 wyskakiwało okienko z pytaniem o zgodę na doinstalowanie dodatku, po kliknięciu "tak" został ściągany ze strony MS dodatek umożliwiający prace na plikach Office 2007 i doinstalowywany do Office 2003 (czy do naszych Windows).
Wczoraj trafiła mi się dość świeża instalacja Office 2003, próba otwarcia pliku
*.docx i... link prowadzi do ogólnej strony MS.
PYTANIE:
Znacie może numery poprawek (KB) czy nazwę pliku tych dodatków (do Office XP i
do Office 2003), żeby dało się je ręcznie ściągnąć?
Generalnie potrzebuję wersję angielską.
Mam też na innym kompie zainstalowane te dodatki "2007" do Office XP/2003 - ale w którym katalogu (Win 10) siedzą ich pliki instalacyjne?