Re: [WINNT] Pendrive 64 GB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 64 GB
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 3 Oct 2020 23:45:08 +0200
W dniu 2020-10-01 o 17:46, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl>
w artykule <news:rka832$oml$1@news.icm.edu.pl> pisze:

Andrzej P. Wozniak pisze:

Jest błędnie nazywany i nie powinieneś tego błędu powtarzać przy
starej  jędzy, bo rozniesie plotki po cały internecie. ;-P
Protestuję – dlaczego "starej"?

Urzęduje na newsach od zeszłego wieku, choć się odmładzała zmieniając nicki.
Tu jest wiadomość na pececie z 19 lipca 2000 roku: