Re: [WINNT] Pendrive 64 GB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 64 GB
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 29 Sep 2020 10:51:32 +0200
Zależy też od urządzenia nagrywającego.
U mnie jeden tuner nagrywa jako NTFS w kawałkach po 4 GB, a jako FAT (prawdopodobnie FAT32) nagrywa w kawałkach po 512 MB. Ten tuner tak ma, bo ktoś mu takie firmware napisał.
Drugi tuner nagrywa NTFS bez ograniczenia wielkości pliku, po 6-7 GB spokojnie,
a FAT nie pamiętam (chyba właśnie po 4 GB?).
W obydwu pendrajwy po 128 GB pojemności, zwykle formatowane przez mnie w
konkretnym tunerze.
Gdy komputerem sformatuję takiego pendrajwa do exFAT, to jeden z tunerów w ogóle go nie widzi. Formatuję więc komputerem do NTFS i później jeszcze raz w tunerze znów do NTFS (obydwa jako szybki format, co trwa sekundy). Gdy pendrajw sformatowany jest poza tunerem, to losowo - rzadko ale jednak - tuner go nie widzi (no i czegoś nie nagra).

-----
Jest do 4 GB