Re: [WINNT] Jak zablokować reklamy w Edge?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zablokować reklamy w Edge?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 24 Sep 2020 00:02:58 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:5f6bb966$0$542$65785112@news.neostrada.pl
[..............]
Ja się zastanawiam jak ktoś uzasadania instalowanie więcej niż jednego rozszerzenia blokującego. Skąd taki pomysł? Pomijam jakieś szczególne przypadki, gdy np. dwa rozszerzenia działają na zupełnie innych zasadach
i  się faktycznie uzupełniają.

odpowiedziales sobie :) (aczkolwiek co do zasad, to nie musza byc *zupelnie* rozne, co-by-nie-rozumiec przez zasady...). W rzeczywistosci tych kilka podstawowych dodatkow czesto naklada sie w sprawie blokowania, ale poniewaz tez rozjezdzaja sie - no to nie jest tak calkowicie bez sensu uzywanie dwoch, trzech (?)... Rozsadek + cos za cos decyduje. W kazdym razie wiem dlaczego tandem ublock i disconnect ma sens, ale to nie znaczy, ze tak musi byc.
jest w tej sprawie troche maglowania w sieci
https://www.reddit.com/r/chrome/comments/3eg99e/if_i_have_ublock_do_i_need_to_have_disconnect
https://www.diffchecker.com/386c367m
https://www.reddit.com/r/firefox/comments/1qkc2b/disconnect_vs_ghostery
najlepiej gdyby wystarczajacy byl jeden blocker. Ale nie jest. Ale moze jest? Ano wlasnie: zalezy co chce sie przepuscic,a czego - nie.