Re: [WINNT] Jak zablokować reklamy w Edge?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zablokować reklamy w Edge?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Wed, 23 Sep 2020 22:49:39 +0200
W dniu 23.09.2020 o 18:28, Maria pisze:

W Edge zostawiłam ustawienie Blokuj na On w Ustawienia -> Uprawnienia witryny -> Wyskakujące okienka i przekierowania.
Zmieniłam na Off rozszerzenia AdBlock, AdGuard i Ghostery, natomiast
w uBlock sprawdziłam opcje i mam ustawione (defaultowo) jak na rys.
tutaj: https://imgur.com/ZfC0qOE.png
Nie wiem jak dojść do ustawień z Twojego rys.
https://i.imgur.com/vVq6gLN.png
Na razie reklamy nie wyskakują na stronach, na których poprzednio wyskakiwały. :-) Będę jeszcze sprawdzać na innych.

Reklamy nadal się nie pokazują i tak naprawdę tego nie rozumiem,
bo w ustawieniach uBlock nic się nie zmieniło.
Czyżby poprzednio przeszkadzało to, że było zainstalowanych
za dużo rozszerzeń blokujących reklamy równocześnie? Czy to da się
jakoś uzasadnić?
Podobno gdy się zainstaluje 2 lub więcej antywirusów równocześnie to
mogą sobie nawzajem przeszkadzać. Czy z blokowaniem reklam tez tak może
być?

Pozdrawiam
Maria