Re: [WINNT] Pendrive 64 GB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 64 GB
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2020 13:11:27 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2020 06:43:03 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f658c57$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
 od Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>  :

>Przeczytałeś to zdanie dokładnie?

Pen 64GiB po sformatowaniu na NTFS będzie pokazywać miejsce zajęte przez pliki
metadanych, one mniej więcej tyle zajmują, natomiast nie ma inormacji, czy pen
16 GiB
wykazuje tyle po sformatowaniu, zakładam, że nie, więc jeśli nie widzi tam
plików, to
muszą być ukryte, złe bbloki, błąd systemu plików czy coś podobnego.