Re: [WINNT] Pendrive 64 GB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 64 GB
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2020 04:46:04 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Sep 2020 23:09:53 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rk37oi$1fmg$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :
>Kupiłam dzisiaj w Euro AGD jakieś felerne pendrive Toshiba. 64 GB,
>czyste, a pokazuje jakieś zajęte miejse nawet po sformatowaniu.
>Drugie,16 GB, które mam już dawno też dziwne informacje o zajęciu pokazuje.
>Ktoś odpowie o co tutaj chodzi? Felerny czy niefelerny?
>https://zapodaj.net/d106d33c94c46.jpg.html

Nie widać tu nic niepokojącego, pen 16GiB ma zapisane jakieś pliki(mogą być
ukryte) o
rozmiarze 3,5GiB, natomiast drugi(64GiB) wykazuje miejsce zajęte przez
zarezerwowane
pliki systemu NTFS($MFT, $Logfile $bitmap i kilka innych), to są ukryte pliki i
tyle
mniej więcej zajmują, przy czym mogą nieco urosnąć z biegiem czasu.
Za pomocą DMDE(czy dowolnego innego edytora dyskowego) można sobie te pliki
wylistować.