Re: [WINNT] lacznosc z serwerem news

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] lacznosc z serwerem news
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 15 Sep 2020 17:56:27 +0200
1634Racine w news:5f60a2d0$0$553$65785112@news.neostrada.pl
[.............]
2.
a to juz dotyczy wszystkich serwerow news z ktorych korzystam:
klikam na grupe , pobiera tyle i tyle naglowkow, klikam w ktorys na
liscie tematow postow, dociaga tresc, czytam, dumam, odpowiadam, chce przeczytac nastepny post, klikam w niego na liscie tematow
 - nie dociaga tresci, musze jeszcze raz klepnac w nazwe calej grupy,
sciagnie nastepne naglowki i przy okazji moge juz dociagnac tresc tego
posta co to chcialem pierwej przeczytac,a nie chcial sie sam jeden
dociagnac. widac, ze zawsze po pewnym czasie traci sie lacznosc z
serwerem news, u mnie dosyc szybko.
Tak jest wszedzie i zawsze?

pkt 2 rozwiazany:
w oe nie widzial ja, ze w opcjach kazdego serwera grup jest... "limit czasu
serwera" :) mialem ustaw. najkrocej jak mozna. To i rozlaczalo mnie.
Poustawialem na max, a to w oe = 5 min. Nie jest to duzo.
To ustaw. ma lustro w rejestrze --> NNTP Timeout, dla 5 min widac w rej.
elegancko = 300, ale niestety - o ile kilka ustawien oe da sie via rejestr
silowo zmienic, to w tej sprawie powyzej 300 sek nie podskoczy sie, oe wraca
do 300.