Re: [WINNT] Odtwarzanie słabego dźwięku?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odtwarzanie słabego dźwięku?
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 9 Sep 2020 13:56:23 +0200
W dniu 2020-09-09 o 11:48, Maria pisze:
W dniu 09.09.2020 o 11:25, ąćęłńóśźż pisze:
Chcesz podbić poziom dźwięku (znormalizować) czy wyeliminować szumy?
Tak czy inaczej pracujesz w dobrych słuchawkach, a nie z głośnika?
Nie znam się na tym. Prawdopodobnie pomogłoby jedno i drugie.
Nie zauważam specjalnej różnicy pomiędzy słuchaniem z głośnika
a słuchaniem ze słuchawek, pewnie przeciętnej jakości.

Przy tej okazji przyszło mi do głowy, że mógłby mi się, dla moich
osobistych celów, przydać program, który pozwalałby nagrywać mój głos
i porównywać z głosem nagranym np. w kursie jakiegoś języka obcego,
poprzez porównanie wykresów lub jakoś inaczej. Ale do tego są pewnie
odpowiednie inne programy. Jednak jeśli ktoś wie i mógłby podać nazwę
takiego programu, to też będę wdzięczna.

Co za troll! za każdym razem, co temat to inne imię.

--
animka