Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Wed, 26 Aug 2020 10:05:40 -0700 (PDT)
Dziekuję  wszystkim za pomoc. Ze strony:
https://www.driverscape.com/manufacturers/asus/laptops-desktops/a3f/9243
ściągnąłem oryginalny plik Intela ze sterownikami do ICH - nie tylko do"7" -
inne też tam są - okazało się że instalator tych sterowników pokazuje że
zainstalował ten moduł 27b9, ale jak zrestartowałem to się okazało że nadal
jest to  NIEZNANE URZĄDZENIE mimo że lapkowi nic nie dolega. To zrobiłem już na
kolejnej instalacji - ale mam korzyść bo system zamyka się już normalnie. Nie
będę robił z tym już nic więcej. Dziękuje jeszcze raz wszystkim  za pomoc.