Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Wed, 26 Aug 2020 02:20:04 -0700 (PDT)
W dniu środa, 26 sierpnia 2020 07:00:37 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
napisał:

> Może po prostu nie ma sterownika do tego i trzeba zostawić jak jest.
>
> Swoją drogą, to jaki jest sens uszczęśliwiania znajomej laptopem z 1,5 GHz i
> 1 GB RAM?

Sterownik jak jest pod XP to i pod w7 tym bardziej powinien być, a
identyfikatorów nie ma ani pod w7 ani pod XP. Co do uszczęśliwiania to jest on
- czyli ta osoba :) i jego laptop który zapragnął uszczęśliwić windowsem 7 ,
ale ten problem z kolei mnie przypadł do rozwiązania.