Re: [WINNT] Kopiowanie partycji do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie partycji do pliku
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 31 Jul 2020 14:34:10 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 Jul 2020 12:14:47 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <1aw9wuragchgb$.dlg@tyczka.com>
 od Roman Tyczka <noemail@because.no>  :

>Zaznaczałem tę opcję w trybie Expert, wywalało i tak błąd. Próbowałem to
>robić z 5 razy wczoraj, raz dzi ś - za każdym razem jakiś błąd zxwiązany z
>wielkością dysku (a na nim 3 partycje).
>Nawet jak w końcu wywaliłem z tej dużej partycji dużo danych i ją
>zmniejszyłem do 200GB to i tak Clonezilla się wywaliła z błędem, TAKŻE o
>wielkości dysku, mimo, ze sumarycznie 3 źródłowe partycje były mniejsze niż
>dysk docelowy.
>Ale srał kot Clonezillę, skopiowałem za pomocą AOMEI Partition Assistant,
>bo teraz gdy były mniejsze partycje to i ona sobie poradziła.

Pewnie ostatni sektor ostatniej partycji dysku żródłowego wyłaził poza ostatni
sektor
dysku docelowego.
Trzeba było(przed kopiowaniem) pomniejszyć ostatnią partycję do oczekiwanego
miejsca.