Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2020 17:58:07 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał:

Przepraszam, ale kończy mi się cierpliwość. Ignorujesz to, co się do Ciebie pisze.

Bardzo Cię proszę. Nie przejmuj chamskiego stylu Tyczki. Czego wg Ciebie nie rozumiem? Napisałem, że na liście proponowanych do udostępnienia użytkowników na komputerze Janek komputer nie będzie użytkowników komputera User komputer. ROZUMIEM. koniec, kropka. Udostępniam wszystkim, albo sieci i DZIAŁA! Dodatkowy, poboczny nieco temat to udostępnianie chronione hasłem. Po wpisaniu prawidłowej nazwy podanej przez system jest błąd. Napisałeś, że podejrzewasz literówkę. NIE MA LITERÓWKI. Sprawdzałem to kilka razy. Więc odpuszczam i wyłączam udostępnianie chronione hasłem. I koniec tematu. Udostępnianie działa i wszystkie moje wątpliwości wyjaśniłeś za co dziękuję.

Pozdrawiam