Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 1 Jul 2020 10:30:35 +0200
Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
Loguję się na komputerze A jako Janek Administrator, to jest nazwa
konta. I  efekt:
https://d3c414be-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/bogdanacien/Logo
wanie%202.jpg?attachauth=ANoY7cowOvmrF-bHKG2IBBZg2i3idEG3u7g7bk3TTGJiN5Ntl
VoRsUK_xSmurzpT4RcvHq7GFBsfcE8RVTvnlEqfNU_GCmBLU4hwwoo_9JGK7muer1sT4Dv23vu
1EpIu3DwfZ2xgL4dBOW3V0ebZhzc5nWnP2INkpfvSanC9r9hLBzWSTli5p7s4om1E5kCqjt4NG
NNKpJGk20O2HjXBmyutvo-DoLWmoQ%3D%3D&attredirects=0
Pzdr

Wygląda mi na to, że masz dwa komputery: USER-KOMPUTER oraz JANEK-KOMPUTER (a nie "A", to istotne). Pamiętaj, że konta mają swoje lokalizacje (tak, te o których mówiliśmy wcześniej). komp1\janek to nie jest to samo konto co komp2\janek. Ty się łączysz z JANEK-KOMPUTER i chcesz się zalogować na znajdujące się tam konto Janek Administrator. Loguj się więc na JANEK-KOMPUTER\Janek Administrator a nie na USER-KOMPUTER\Janek Administrator. Mógłbyś się logować na USER-KOMPUTER\Janek Administrator gdybyś na JANEK-KOMPUTER dał uprawnienie temu kontu, aczkolwiek nie wiem czy to jest możliwe bez Active Directory.

A w skrócie: kliknij "Użyj innego konta" i wpisz pełną nazwę tak, żeby był wskazany poprawny komputer: JANEK-KOMPUTER\Janek Administrator.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/