[WINNT] Łączenie z ukrytą siecią WiFi w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Łączenie z ukrytą siecią WiFi w Windows 10
From: Marek <trele@fele.pl>
Date: Tue, 7 Jul 2020 10:40:41 +0200
Witajcie,

  mam laptopa 6-letniego Sony VAIO. Od niedawna wróciłem do łączenia się z
netem przez WiFi (wcześniej
tylko skrętką), bo od kilku lat WiFi działało na nim kulawo, tzn. po jakimś
czasie się rozłączało z routerem,
ale teraz chodzi stabilnie, pewnie poprawili sterowniki karty WiFi. Jest tylko
jeden problem: mam w routerze
ustawione ukrywanie mojej sieci (bez rozgłaszania SSID) i po włączeniu kompa,
nie łączy się on od razu z moją
siecią, choć mam ustawione, że ma tak robić automatycznie i muszę go ręcznie
podłączać wybierając z listy
sieci WiFi moją sieć.
Czy jest jakiś sposób/ustawienie, żebym nie musiał tego robić i laptop łączył
się automatycznie, czy
przyczyna leży w braku rozgłaszania SSID?

--
Pzdr.
Marek