Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Win 10 po aktualizacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 po aktualizacji
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Tue, 30 Jun 2020 10:18:31 +0200
U偶ytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5ef646e5$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-06-26 o 13:13, Roman Tyczka pisze:

W ostatniej aktualizacji Microsoft wprowadzi艂 nowy protok贸艂 do po艂膮cze艅
radiowych: USP (unexpected slowdown protocol). Ma on wyeliminowa膰 z sieci
spamer贸w, trolli i u偶ytkownik贸w rozsiewaj膮cych szkodliwe tre艣ci.

Jak dobrze, 偶e nadal wsz臋dzie mam Windows 7
Wy zwalniacie, ja przyspieszam..

 To mo偶e wiesz jak przyspieszyc komunikacj臋 sieciow膮 z localhost na W7.
Konkretnie mam programy komunikuj膮ce si臋 po TCP/IP na lokalnym komputerze i transfer jest koszmarnie wolny - te same dane pobierane z innego komputera p艂yn膮 kilka razy szybciej.

Ciekawostka:
Po uruchomieniu programu Win Media Player transfer na localhost przyspiesza.

W/w efekt spowolnienie nie wyst臋puje w W8, W10 ani nawet w XP.

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>