Re: [WINNT] Win 10 po aktualizacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 po aktualizacji
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 27 Jun 2020 16:10:04 +0200
W dniu 2020-06-26 o 23:52, Roman Tyczka pisze:
On Fri, 26 Jun 2020 21:05:18 +0200, Irokez wrote:

W dniu 2020-06-26 o 13:13, Roman Tyczka pisze:

W ostatniej aktualizacji Microsoft wprowadził nowy protokół do połączeń
radiowych: USP (unexpected slowdown protocol). Ma on wyeliminować z sieci
spamerów, trolli i użytkowników rozsiewających szkodliwe treści.

Jak dobrze, że nadal wszędzie mam Windows 7
Wy zwalniacie, ja przyspieszam..

Da się Win7 używać na mobo z chipsetem X570 i dyskami NVMe na PCIExpress
4.0? No właśnie... więc powodzenia z tym przyspieszaniem ;-)

Ale da się na chipsecie pod Skylake i z dyskami NVMe co uskuteczniam (na 4 generacji z B85 + dysk NVMe również) , więc.. no dzięki za życzenia. Różnica wydajności myślę że jest zjadana spokojnie przez protokół USP a może i nawet więcej. Nie mówiąc o zdrowiu - podwyższone ciśnienie, niespokojne noce z zespołem niespokojnych nóg, biegła znajomość łaciny, itp ;)

--
Irokez