Re: [WINNT] [Win 10] Restarty laptopa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Restarty laptopa
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 28 Jun 2020 13:32:45 +0200
Ja natknąłem, kiedyś wyszperałem ponieważ mój lapek od urodzenia ma wadę współpracy karty nVidia FX M1800 (z funkcją Power Mizer) z Windowsami, i kolejno wydawane sterowniki nie umiały tego naprawić, nVidia zrzucała winę na MS, a MS na nVidię.
Szczęśliwie ktoś kiedyś napisał programik nVidiaPowerMizer.exe zmieniający
wpisy w rejestrze Win (wyłączający funkcję Power Mizer).

Od wiosny 2019 roku aktualizację Win 10 na tym EliteBooku mogę skutecznie zrobić tylko, gdy podłączę zewnętrzny ekran analogowy (dSub), inaczej w którymś momencie cyfrowy obraz wbudowanego wyświetlacza wywala się i następuje restart i roll-back aktualizacji.

BTW dzisiaj byle sterownik ma więcej megabajtów (a i tak działa źle) niż kiedyś
cała instalka systemu.

-----
Jeśli byłby restart, to musiałby być wykonywany jako ostateczność, np. gdy po określonej liczbie resetów sterownika on nadal nie działa poprawnie.
Wtedy to już nie jest recovery :)
Ale w każdym razie nie natknąłem się na taką informację.