[WINNT] Brother przestał działać - rozwiązanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brother przestał działać - rozwiązanie
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 26 Jun 2020 08:29:46 +0200
Witam

Trafiłem ostatnio na problem, że nagle drukraka atramentowa Brother
pracująca po WiFi przestała drukować, ale w tak ciekawy sposób, że zero
błędów, zero problemów, poza jednym szczegółem, druk się nie wykonywał.
Komunikacja poprawna, skanowanie działa, wydruk z dowolnego programu leci
do kolejki wydruku i po sekundzie z niej znika, jakby  poszedł do drukarki.
I nic. Cisza.

Okazało się że małomiękki w aktualizacji KB4560960 coś tak naprawił, że
trzeba ją odinstalować, żeby mieć możliwość druku.

Piszę tu po to, żeby ktoś nie tracił czasu na szukanie rozwiązania, skoro
ja już straciłem.

Reasumując: trzeba odinstalować łatę o identyfikatorze KB4560960
opublikowaną 9 czerwca.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka