[WINNT] Wpisywanie adresów w przegladarkach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wpisywanie adresów w przegladarkach
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 17 Jun 2020 11:12:32 +0200
Macie jakiś "patent" na ustawienia, żeby wpisywanie adresów stron w
przeglądarkach (Opera, Chrome, Edge) nie trwało wieczność?
Próbuję różnych ustawień w menu, a i tak gdy wpisuję w pasku adresowym choćby banalne onet.pl, to przez kilka sekund jest w wierszu (okienku) nadal stary adres, później jak z łaski pojawi się moje onet.pl często doklejone do poprzedniego adresu.
Już nawet mam odruch zaznaczania starego adresu, klepania "Delete" i dopiero
wpisywanie nowego.
Generalnie wrażenie takie, jakby każda litera z klawiatury przechodziła przez
Wielkiego Brata.
XXI wiek...