[WINNT] w10 - struktura katalogow poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] w10 - struktura katalogow poczty
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 14 Jun 2020 02:47:16 +0200
nie mam w10, ale potrzebna mi wiedza w sprawie czesci struktury katalogow programu pocztowego natywnego dla w10 - nie wiem jak sie ten program nazywa,ale zapewne jakis jest. A chodzi o skopiowanie na dysk zewnetrzny usb pewnych katalogow programu pocztowego i musze podpowiedziec komus, gdzie ich szukac na dysku/partycji. komp o ktory chodzi , ma w10 zainstalowane standardowo, czyli zapewne partycja c.
I teraz tak:

1.
jaka jest sciezka do katalogu, do ktorego wpadaja przychodzące maile, ktore nie maja jakiegos specjalnego przekierowania do np. tematycznego katalogu
(np. w OE maile przychodzace na adres x@y.z  mam w katalogu x.dbx)

2.
jaka jest sciezka do kat. z wyslanymi mailami?

3.
zalozmy, ze ktos z poziomu programu poczt. zalozyl sobie specjalny katalog "Y" i tutaj gromadzi szczegolnego rodzaju maile.
jaka jest sciezka do tego katalogu?

dzieki.

  • [WINNT] w10 - struktura katalogow poczty, 1634Racine <=