Re: [WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi
From: kangyooni@gmail.com
Date: Mon, 1 Jun 2020 13:21:18 -0700 (PDT)
On Monday, June 1, 2020 at 12:01:53 AM UTC-7, ąćęłńóśźż wrote:
> A tak swoją drogą jak masz to ustawione od strony routera - czy komp ma
> przypisane na stałe IP czy jest DHCP?

Jest DHCP aczkolwiek nie mam teraz pewności, czy z klasy prywatnej czy jakaś
inna "rzeźba", może to jest trop (mówię tu o miejscach gdzie występuje problem).

> W Win 10 masz te beznadziejne kwadraciki "połącz automatycznie" -
> beznadziejne, bo po restarcie wszystkie znów są wszystkie
> domyślnie zaptaszkowane.

No właśnie, gdyby dało się zrobić tak jak w XP... łączy automatycznie albo
ręcznie i nie sprawdza połączenia. Ew. tylko informuje że brak internetu, ale
nie robi nic więcej.

P.