Re: [WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 1 Jun 2020 09:01:51 +0200
A tak swoją drogą jak masz to ustawione od strony routera - czy komp ma
przypisane na stałe IP czy jest DHCP?
W Win 10 masz te beznadziejne kwadraciki "połącz automatycznie" - beznadziejne, bo po restarcie wszystkie znów są wszystkie domyślnie zaptaszkowane. Mam podobny kłopot z jednym Win 10 gdzie nigdy nie wiem, czy złapał wifi z mojego własnego routera czy raczej z UPC wifree sąsiada (na końcu mieszkania ma silniejszy obcy sygnał zza ściany).
Spostrzeżenie: zwykle łapie tę sieć, która była ostatnio.
Wifi to jedna z rzeczy najbardziej spie....onych w Win 10.
Komu w Redmont przeszkadzało Intel ProSet WiFi???
Może tutejsi mędrcy podpowiedzą, jak z wiersza poleceń lub edytując rejestr
wpisać sieć preferowaną :-o
Co do braku WAN w aktywnej LAN (rozłączona WAN w routerze) to niestety wiele
systemów się tak zachowa.

-----
Windows 10 próbuje być mądrzejszy niż ustawa przewiduje