Re: [WINNT] Windows 10 i błąd karty graficznej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 i błąd karty graficznej
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 May 2020 20:24:19 GMT
Witaj Roman Tyczka, 23 maj 2020 w k6rlqd3qb4me.dlg@tyczka.com">news:k6rlqd3qb4me.dlg@tyczka.com
napisałeś/aś:

> No właśnie ja nic nie mogę, zdalnie wszystko się odbywa, a ona nie ma
> drugiej karty. Ale mam nieodparte wrażenie, że to softwarowy problem.
> Ubuntu Live pozwala ustawić rozdzielczość pulpitu bez problemu.
Zdolna babka, skoro tyle sama zrobiła.

no cóż, google wypluwa dużo na hasło "windows code 43 GTX 970"
Jakoś nie sądziłem, że to drivery, bo pisałeś o reinstalacji systemu, z
drugiej stronu, to przecież W10...
Taki szczegół, ale pamiętaj, że przy wszelkich zmianach trzeba
zrestartować, a nie wyłączyć i włączyć sprzęt ze względu na fastboot,
który założę się że jest włączony.

> Płyta w miarę nowa, z Ryzenem.

Czyli sobie działało, aż nagle przestało? Moze bios na defaultowe
ustawienia ustawić. A to chyba nie jest Ryzen z iGPU?