Re: [WINNT] Windows 10 i błąd karty graficznej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 i błąd karty graficznej
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 23 May 2020 20:47:45 +0200
On 23 May 2020 18:12:17 GMT, pueblo wrote:

> Witaj Roman Tyczka, 23 maj 2020 w news:7p6cjjhlaper$.dlg@tyczka.com

> Czyli? Jakieś testy obciążeniowe?

Nie, po prostu odpalony system i kilka aplikacji. Na pierwotnej
konfiguracji od razu po starcie sypie błędy i nie da się ustawić żadnej
rozdziałki powyżej minimalnej.

> Jak karta w porządku, to został chyba
> tylko slot PCI, więc wsadź tam inną kartę jak możesz.

No właśnie ja nic nie mogę, zdalnie wszystko się odbywa, a ona nie ma
drugiej karty. Ale mam nieodparte wrażenie, że to softwarowy problem.
Ubuntu Live pozwala ustawić rozdzielczość pulpitu bez problemu.

> Potem zostanie do wyeliminowania RAM, CPU i trzeba przyjrzeć się
> kondensatorom na płycie.

Płyta w miarę nowa, z Ryzenem.

--
pozdrawiam