Re: [WINNT] hosts w 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hosts w 64bit
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Wed, 20 May 2020 21:47:58 +0200
Osoba podpisana jako PM <pm@xx.xx>
w artykule <news:ra37aa$80j$1@adenine.netfront.net> pisze:

W dniu 2020-05-18 o 12:39, PiteR pisze:
acha to już wiem :) coś jak z tym kotem?
folder jednocześnie jest ale i go nie ma?

U mnie jest ciekawiej. Wisi mi plik 45GB na dysku, polecenie dir go
widzi i podaje wszystko o pliku, del twierdzi że pliku niema.
Próbowałem już go usuwać nawet z konsoli odzyskiwania i efekt j/w.
Z TC objaw ten sam, linux live też.

1. Czy naprawiałeś system plików?

2. Czy nie ma problemów z długością ścieżki do pliku lub ze znakami w nazwie katalogu/pliku? Oba tematy był wielokrotnie omawiane, więc podam tylko jeden przykład.
* Kiedy nazwa zaczyna się od spacji, nie zadziała polecenie:
del plik.ext
ani z dwiema spacjami:
del  plik.ext
Zadziała polecenie z nazwą pliku w cudzysłowie:
del " plik.ext"
lub z "krótką" nazwą (8.3), która tu jest dłuższa ;-)
del PLIK~1.TXT
Krótką nazwę widać po wydaniu polecenia:
dir /x

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)