Re: [WINNT] [ot] do korzystajacych z youtube-dl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] do korzystajacych z youtube-dl
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 18 May 2020 16:41:27 +0100
in <news:5ec2926f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
user nadir pisze tak:

> youtube-dl.exe -f bestvideo+bestaudio "adres_manifest.mpd"

a jak video będzie w 4K to bestvideo zadecyduje ze ciągniemy 4k?
to ja tak nie chcę :) zobacz te streamy

youtube-dl.exe -F https://www.youtube.com/watch?v=OPvQTZmEwg8

> --no-part

--no-part Do not use .part files - write directly into output file

> -o plik.mp4

plik deklaruje
# C:\Users\dellx64\AppData\Roaming\youtube-dl\config.txt
-o "H:/ytdl/%(uploader)s_%(title)s.%(ext)s"

> Ja robię tak, i okazało się, że trzeba wcześniej "doinstalować"
> kodek ffmpeg. Jak się to zrobi, to wynikowo wychodzi plik wideo z
> dźwiękiem.

youtube-dl.exe o tym ostrzega. Myślałem że masz ffmpeg.

> Ale na niektórych stronach, właśnie na ninotece, dźwięk to jeden
> stream a video kilka różnych, w zależności od bitrate. I wtedy
> trzeba łączyć.

mnie się trafił zepsuty mp4 albo dobry inaczej i musiałem przelecieć go
handbrake.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety