Re: [WINNT] [ot] do korzystajacych z youtube-dl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] do korzystajacych z youtube-dl
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 18 May 2020 01:44:13 +0100
in <news:5ec1cf38$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
user 1634Racine pisze tak:

> ?? przeciez sciaga sie audio i video jednym poleceniem, potem to
> sie samo muxuje.

Raz ściaga raz nie ściąga. Nie umiem jednym poleceniem. Zapodaj
przykład. Lubię widzieć co ściągnę. Jak nie odpala zmuxowany to
podwójna robota. Po za tym więcej ściągam .acc niż video.

> nie sprawdzam, ale nie:     youtube-dl.exe --list-formats "ADRES"?

 - F i --list-formats imho to jest to samo.

"ADRES" dlaczego tu dajesz cudzysłów?

--
Piter

człowiek chciał być królem planety