Re: [WINNT] partycja recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] partycja recovery
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 30 Apr 2020 12:34:08 GMT
Witaj Trybun, 28 kwi 2020 w
news:5ea7d45b$0$549$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Sama instalacja Windows z nośnika zewnętrznego nie usuwa partycji
> odzyskiwania. Po instalacji systemu ta partycja będzie widoczna w
To jasne

> systemie jako ukryta i  można z niej skorzystać do ew reinstalacji
> Windows.

Win dopisał sobie do menu startowego pozycję odpalania recovery. Czyli są
dwie i nie trzeba do tego żadnego klawisza. Dziwi mnie że recovery jest
ustawiona jako aktywna.
Jeszcze jedno mnie ciekawi - czy byłby problem gdybym wcześniej tę
partycję przesunął na koniec dysku? Bo jest jako p1 na początku.