[WINNT] partycja recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] partycja recovery
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Apr 2020 21:24:00 GMT
Wiedziałem, że ten temat mnie kiedyś dopadnie i akurat muszę to zrobić na
szybko i jestem nieprzygotowany
Jest laptop Asus z partycją recovery z win7
Chciałbym dokonać czystej instalacji windowsa choćby dlatego, że
zainstaluję wersję z zintegrowanymi łatami i bez bloatwaru. Ale też
chciałbym żeby ta partycja odzyskiwania została i dało się jej użyć.
Recovery jest pierwsza na dysku. Czy jak stworzę po niej drugą podstawową
i na niej zainstaluje windowsa, to będzie możliwość uruchomienia
istalacji z recovery przy uruchamianiu? Jeszcze nawet nie wiem jak to się
robi...